Stastna a nestastna

2. září 2014 | 13.35 |
› 

Tak jsem z te zaverecne letove zkousky jeste vic vydesena, protoze Nigel, ten dedula, co me bude zkouset, je nejakej divnej. Zacalo to, kdyz jsem zapomnela vratit nouzovej transponder. Takova mala krabicka, zapomnela jsem ji v letovem batohu a vsimla jsem si az doma. Kdyz jsem pak za par dni prisla do skoly, tak mi Nigel vynadal, ze protoze jsem mela krabicku doma, tak lidi kvuli mne nemohli litat. Ja jsem mu to moc neverila, prece tech krabicek maji vic! A von se nedal, ze kazda krabicka je jen pro urcite letadlo. Overila jsem si to pak u myho instruktora a jasne ze Nigel lhal! Ale proc??

Vcera jsem s nim mela uvod do instrumentalniho litani a dopadlo to hrozne. Pri pristani mi najednou zatlacil na knipl, ze prej lower the nose! Jenze my uz byli jen kousek nad pristavaci plochou, on na to tlacil, ja se snazila tahat proti nemu, ale protoze mi bylo blby se s nim vylozene pretahovat, tak jsme pristali na predni kolo, misto abysme nejdriv dosedli na zadni. No a hadejte koho za to blby pristani zjebal? Jsem ani nevedela, co na to mam rict.

No a hreb vecera byl, kdyz jsem delala zkousku zapalovani pred vypnutim motoru. Klic se otoci o jednu pozici do leva, pak zpatky, pak o dve pozice do leva a zpatky. Jenze mi to ujelo a misto o dve pozice to poskocilo o tri, coz je jako otoceni klice v aute a motor zhasne, coz ale neni zpusob, jakym se zhasina letadlo. Letadlo se vypina tak, ze se mu odpoji prisun paliva. Ja jsem teda okamzite otocila klic zpatky a bylo to tak rychle, ze se nic nestalo a motor vrnel spokojene dal. No jenze Nigel to videl a zacal me jebat ze jestli jako jsem vazne uzemnila oba magnetos a ze tim tyvole nicim motor! Rikala jsem to vecer Pilotovi, kdyz jsem s nim telefonovala a on rekl, ze to je tzv. dead cut check a ze se to treba na Zelandu uplne normalne pred vypnutim motoru dela a ze to urcite motoru neskodi.

Ocividne si Nigel teda asi mysli, ze mne je to jedno, ze delam chyby, ze se kvuli tomu necitim blbe a tak si pak vymysli pohadky o tom, jak kvuli me lidi nemuzou litat, nebo ze jim nicim letadla, aby mi to pekne nandal a ja se lekla nebo co. Jenze ja se blbe cejtim a jeste kdyz je takovej, tak je to jeste tisickrat horsi a ja pak zase ani nemam chut chodit do skoly a myslim si, ze kdybych chtela, aby se takhle ke mne instruktori chovali, tak jsem rovnou mohla zustat na te debilni skole, ze ktere jsem odesla.

Tak jsem to vcera se slzama v ocich rikala Pilotovi, ze se bojim ze na to nemam, ze me ten nevrlej dedek u zkousky urcite potopi a ze me to tim padem bude stat jeste spoustu penez. A Pilot me furt uklidnoval, ze to bude v pohode, ze jsem dobrej pilot a ze se nemam bat. Ale jestli tam prej fakt uz nechci byt, tak at sednu na letadlo a priletim za nim. A pojdme se prej vzit a mit deti! A pak se me znova zeptal, jestli si ho vezmu a prej je to tentokrat oficialni a kdyz jsem se ho zeptala co pil, tak rekl ze nic, ze se mu jen styska. A uz to prej stejne vi pulka rodiny, ze se budem brat, tak to tak vidim, ze moc na vyber nemam. :D 

Zpět na hlavní stranu blogu

Komentáře

RE: Stastna a nestastna liška 07. 09. 2014 - 19:31
RE: Stastna a nestastna wien n 09. 09. 2014 - 10:00